čtvrtek 23. srpna 2012

Pánská ...

Tentokrát ryze pánská záležitost a to pouzdro či taštička na i-Pad, káblíky a dotykové pero . Vyrobeno pro manžela na přání. Pořád mi předhazoval, že jemu nic neudělám - a to má už obal na navigaci a taštičku k tomu. Fakt nechápu, kde na to přišel, že nemá nic ode mne. :-) A pěkně jsem se zapotila. Měla jsem v plánu přidat umělohmotné očka, případně popruh, ale obal je tak úzký, že se to tak prostě nedalo ušít. Snad se bude líbit. Vždyť je vyrobený s láskou ♥.




4 komentáře:

  1. No Jituš, ten je úplně profi!

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, chlapi... známe je... jak nejsou jen oni centrem pozornosti, trpí jejich ego... pouzdro je teda fakt parádní, kam se hrabou ty profi ušité z obchodu!!! Nesahají tomu Tvému ani po kontík... jen tak dál, Jitu!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak musím teda pochválit tu moji ženskou za pŕepravní obal na i pad. Ještě potŕebuji tašku na motorovou pilu a prosím o radu,nevíte někdo kdo by mi upravil jeansy. Děkuji a všem pŕeji pěkný steh.

    OdpovědětVymazat