pondělí 6. srpna 2012

Cestovka

Cestovka jako dárek k narozeninám pro dceru. Ta byla nadšená - jako vždy. Je totiž největším fanouškem mých výrobků. Taška mi dala co proto. Poprvé jsem použila koženku na dno a ve spodní části tašky. Určitě ji zkusím i příště. Dno je navíc vyztuženo Decovilem, který by měl udržet tvar tašky ve spodní části... Ještě by měl vzniknout ze stejné látky kosmetický kufřík, ale ten musí chvilku počkat, mám rozdělaná další dárek a termín se blíží. 


vnitřní kapsičky




13 komentářů:

  1. Je fakt nádherná!!!!!! Moc se Ti povedla.

    OdpovědětVymazat
  2. To věřím, že dcera byla nadšená. Vždyť je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nebýt tebe a koženky, kterou jsem na tašku měla díky tobě, tak by nebyla ani taška v takové podobě. Děkuji ještě jednou

      Vymazat
  3. Wau, ta sa Ti ale podarila, šťastná to dcéra keď má takú šikovnú mamku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná, se spoustou vychytávek (ucho přes rameno, přední kapsa) - prostě paráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Téééda, Jitko, to je zase obrovská paráda!!! Jsi ohromně šikovná, taška je úžasná!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky. Já zase obdivuji tvoje háčkované tvoření a závidím. Právě se chystám na háčkovanou hračku, tak jsem zvědavá, jak dopadne. Pak se pochlubím.

      Vymazat
  6. Jituško, ta je dokonalá! Nedivím se, že dcera jásala! Dokonalé šití a úžasné látky! Fakt krása!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že k dokonalosti má daleko.. Přece jen není bez chyby, ale každá chyba člověka posouvá k ještě lepšímu snažení

      Vymazat
  7. Jitule, poslouchej, jsem si normálně "uslintla"- moc moc krásný!!!
    ...ty látečky jí dokonale sluší:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PaB - chvála od tebe, no tak to se tu tetelím blahem. Ale na tvoje úžasné kabelky stejně nemám. Chodím ti je poctivě okukovat a taky obdivovat tvoje nápady. Děkuji ti moc, že jsi si udělala chvilku a nakoukla.

      Vymazat