pondělí 13. srpna 2012

Myšičko, myš .....

........ pojď ke mně blíž....  Moje první háčkovaná hračka. Zlaté šití, nečekala jsem, že dá tolik práce. Ale vše je zapomenuto a pomalu vzniká po chvilkách další. Návod mám od Kamlin a můžu jenom doporučit. Pokud bude mít někdo chuť, vyzkoušejte, návody jsou srozumitelné, dobře napsané. 




a další čtvereček, který jsem musela vyzkoušet

dort pro naši Kačenku, musím se pochlubit, vyrobila mi ho kamarádka

9 komentářů:

  1. Tak ta je kouzelná! Povedla se Ti! Pro mě je to zatím vyšší dívčí, ale třeba jednou ;-) Díky za tip, ahoj, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to není náročné, ale trvá mi to dýl než ušít hračku a děkuji

      Vymazat
  2. Jaká změna, Jíťa místo šití háčkuje! A moc krásně, musím říct!!! Šikulka veliká! Pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji a je to jenom takový doplněk co dělat, když nemůžu být zavřená v dílničce a šít. Třeba u televize večer nebo když bylo horko a sedíme venku.

      Vymazat
  3. Hm... čo dodať, proste jedna šikovná baba ktorá zvláda rôzne techniky. Si fakt šikovná, myška nemá chybu :-) dík za tip...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se tu málem červená, když čtu tvoje slova. Moc děkuji. A ty jsi taky supr tvořilka. Jo a mám dva plechy tvých sušených rajčátek, jsou vynikající.

      Vymazat
  4. Jituško, myška je rozkošná! Moc se ti povedla. Čtvereček je moc hezký a jak koukám, Šmoulové jsou zase v kurzu :o) Úžasný dort, Kačence všechno nej!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šmoulové zase jedou.... a malá měla velkou radost

      Vymazat