pondělí 20. srpna 2012

Můj první ♥

Všechno je jednou poprvé. Fakt všechno, i pro někoho taková banální věc, jako je doručený balíček látek. Ale jakých látek . . . Poprvé jsem si objednala předřezaný balíček jelly roll Butterscotch od Mody koupený v obchůdku u Ivanky. Ráda bych z něj ušila deku do obýváku, která bude jenom moje. Ach jo, to je vám taková krása . . . Pojďte se taky pokochat a potěšit tou krásou. 







8 komentářů:

  1. Jíťo, naprosto Tě chápu... je to fakt krása... stejnou euforii zažívám, když mi dojde podobně barevně vyladěný balík s přízemi :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni díky.... taky se nemůžu vynadívat.. Přízi zatím nesmyslně nakupuji za draho v místní galanterce po 1 - 2 klubíčkách. No blázen, pořád beru háčkování jako doplněk na večer a zatím si tak vystačím. Jenom ty peníze zbytečně vyhozené, samozřejmě mají přízi u nás předraženou. :-(

      Vymazat
  2. no Jituš, to bude krásná deka.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to doufám, že se mi povede nějaká krásná deka

      Vymazat
  3. poznám to ... srdce od radosti búcha až v krku, látočky hladkám ... ovoniavam ... no proste také malé obyčajné šťastie ... prajem krásne užívanie týchto pocitov ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, no já se tedy kochám! Netušila jsem, že se dá látka nakupovat i takhle...už teď vypadá úžasně! Moc se těším na tvoji deku!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. balíček je už teď tak krásný, že člověku je líto do něj stříhat... taky zdravím

      Vymazat
  5. Jitka uz sa vopred tesi na vyrobok z tychto krasnych latok...musim sa priznat ze ja sa najviac tesim na balicek ked mi maju prist nove koralky...a druhu radost zazivam ked z nich nieco vyrobim a podari sa mi to :-)

    OdpovědětVymazat