neděle 19. srpna 2012

Organizér

Dalo by se říct - moje, moje, jen moje..... Pořád tvořím nějaké dárky a taky něco na přání pro svoje nejbližší a sobě něco vytvořím spíš vyjímečně. Proto jsem si chtěla udělat radost a tak jsem se pustila do organizéru - debordelizéru , který si budu přesouvat z kabelky do kabelky. Ne že bych jich měla tolik,ale právě přesun všech věcí z tašky do tašky mě vždy odradil od toho, vzít si ten den jinou kabelku. 




organizér  je hlavně k mojí letní tašce, kterou jsem šila nedávno


13 komentářů:

  1. bezva Jituš, teď můžeš každý den běžet do práce s jinou kabelkou:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase tolik jich nemám..... vlastnoručně vyrobené 3. Kupované jsem přestala úplně nosit. A děkuji

      Vymazat
  2. Jituško, to je ale úžasný nápad! Jednoduché, geniální! Kdybych tedy šila jako ty...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný organizér. Moc se mi líbí taky deka pro Kačenku. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za organizér a taky za deku. Ale na tebe určitě nemám. Chodím k tobě na inspiraci, tvůj blog je plný supr věciček.

      Vymazat
  4. Krásný...také se chystám si něco takového ušít...snad to pomůže a nebudu muset neustále vysypávat kabelku na zem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, vždyť taky mi to trvalo hezky dlouho, než jsem se do něj pustila. A doporučuju, je to fakt dobrá věc.

      Vymazat
  5. Krásně sladěný, moc se Ti povedl!

    OdpovědětVymazat
  6. Moooc hezký... Dobrý nápad s tím poutkem na knoflík.

    OdpovědětVymazat
  7. Kabelkový organizér, to je teda vychytávka. Ten by sa hodil aj mne, lebo je to oštara, vždy prekladať veci z jednej kabelky do druhej a už sa nie raz stalo, že som na niečo zabudla. Fakt skvelé, tlieskam.

    OdpovědětVymazat
  8. Musím přiznat, že je to fakt supr vychytávka.. jenom chytneš tuto mini taštičku a šup s ní do jiné kabelky, žádné předělávání různých drobností..

    OdpovědětVymazat