neděle 21. října 2018

Svetřík na knoflíčky...

Tak to bylo od jara přání mého malého prince. Celkem mi to tentokrát trvalo, spoléhala jsem se na teplé počasí a zbytečnost svetru. Konečně je hotov. Věřím, že ho unosí, tak jako všechno co jsem pro něj dělala. Vybrala jsem přízi 
Drops - Cotton Merino 
a z jiné asi už ani dětem plést nebudu. Nekouše, je moc příjemná, silná tak akorát a dostanete ji v krásných barvách. Já jsem vybrala krásnou modrou v kombinaci s modro-šedivou. Jehlice č. 3,5 a 4. 
Návod je od úžasné - Justyna Lorkowska a najdete ho tady 





5 komentářů:

  1. Je nádherný a přízi také znám, je báječná.
    Hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná práce, jako vždy:-), neumím anglicky a nakupovat ze zahraničí. tiše závidím:-) jste šikulka

    OdpovědětVymazat
  3. Hezoučký!
    Hezký den!
    Hanka (bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná barevná kombinace i provedení !

    OdpovědětVymazat