úterý 30. října 2018

Na léto...

...ano, trochu jsem to nestihla a tak letní halenka je dokončena až teď, kdy začíná opravdový podzim. Bude si tedy muset na svůj čas počkat minimálně do jarních měsíců, ale to nevadí. 
Poprvé jsem vyzkoušela přízi Holst Garn a to Coast Uld Bomuld, složení - 55% Merino vlna a 45% bavlna. Pro mě ideální složení. Hodně přízí mě kouše, jak jsem zjistila v poslední době..... ještě  bych se určitě ráda  právě k této přízi vrátila. 
Jehlice č. 2,5 3. 
Spotřeba necelé dvě klubíčka modré a ani ne půl klubíčka bílé. 
Musím ještě zvážit... a případně doplním. 
Návod - Ankestrick - Walk-along , pletla jsem velikost L.  









2 komentáře:

  1. Krásná halenka Jituško! Moc se Ti povedla! Měj se krásně Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásne, jednoduche a veeeeľmi šmrnc. A ta farba aaach milujem modru.

    OdpovědětVymazat