sobota 8. října 2016

Recenze - bavlněné plátno

Unuodesign mi udělal velkou radost, když do své nabídky zařadil také bavlněné plátno. Krásné moderní dezignové vzory jsou pro mě třešničkou na dortu. 
Materiál je navíc vhodný jak pro oděvní tvorbu pro dospělé, tak pro děti, protože má certifikát pro děti do 3 let. 
Plátno můžete kombinovat s materiály zakoupenými v tomto e-shopu např. do vnitřních částí kapucí, límců nebo kapes... ale také na samostatné projekty - sukýnky, šatičky, halenky nebo co vás napadne. 
 

Já , protože momentálně jedu ve vlně velmi oblíbených organizérů na jehlice, jsem si tuto krásnou bavlnu vyhlídla právě na tento projekt. 
A vyhlídla jsem si ji na organizér pro sebe. Ano, čtete správně. konečně i já budu vlastnit tolik oblíbený organizér.. protože dosud jsem vám mohla jenom závidět :-) 
Materiál jsem samozřejmě, jak mám ve zvyku kvůli srážlivosti 100% bavlny před prací vysrážela. 
Plátno hezky drží barvy a doufám, že si je zachová i po dalších praní... asi bych doporučila tak jak u jiných výrobků, nesušit na sluníčku a nesušit v sušičce. 


Rozhodla jsem se nakomobinovat hned dvě plátna z nabídky a myslím, že volba to byla dobrá... s plátnem se pracuje velmi dobře. Je příjemné na omak a při srovnání s českou bavnou je jemnější. Jedná se o bavlnu zahraniční. Barvy jsou krásně výrazné a živé. 





....a najdete ji tady  na stránkách Unuodesignu. Momentálně je také skladem krásný vzor s husičkami, který je prostě úžasný - tady. 

  
Za mě můžu 100% bavlnu z tohoto e-shopu jedině doporučit, tedy jako všechny materiály které jsem měla zatím možnost vyzkoušet. Nic mně nezklamalo... včetně rychlé komunikace, dodání a taky příjemného poštovného.

Žádné komentáře:

Okomentovat