čtvrtek 20. října 2016

Budeme si hrát....

Další didaktická kostka z mé dílny.. všechny jsou téměř stejné a přitom je každá v některých detailech jiná a taky se některé strany mírně mění. Však víte, co kus, to originál. A pořád mě baví je vytvářet a dělat dětem radost. 






8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky moc, ráda fotím, je to můj další koníček...

      Vymazat
  2. To je nádhera! Moc obdivuji takovou šikovnost. L.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné. Až budu mít vnouče, také chci kostku nebo knížku ušít. Uvnitř je molitan? Díky a mějte se fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, to je nádhera, mám v plánu takovou kostku ušít pro svého synovce pod stromeček - budou mu bez mála 2 roky - myslíš, že je to vhodné? Samozřejmě, že jasné také podle toho, co na kostce bude za náročnost. Ještě jsem se chtěla zeptat, všimla jsem si,že jednotlivé dílky asi raději zapínáš na patentky než na suchý zip, jak jsem to na některých didaktických kostkách viděla - má to nějaké výhody? No budu ji zkoušet poprvé, tak se omlouvám, za otázky. Hezký den, přeji, Blanka. A chodím sem ráda na čumendu a na inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se dá kostka ušít i pro dvouleté dítko... může se učit šňerovat, zapínat knoflíčky, poznává barvy, tvary... právě si myslím, že je to i nejvhodnější věk. A patentky jsem použila poprvé a jenom na obrázku stromku s ovocem - jinak používám suchý zip, ale proč nepoužít i patentky jako další tip zapínání a možnost procvičování.

      Vymazat
  5. Jíťo,děkuji moc za odpověď, třeba ješte přijdu s dovolením pro radu, až začnu šít, jistě na mě vykoukne nějaký zádrhel :-) hezký den, Blanka.

    OdpovědětVymazat