neděle 23. října 2016

Kabelka

Tak na tuto kabelka zákaznice čekala od léta... to je totiž tak, když někdo nespěchá.. pak to tak dopadá. :-) Ale už je na světě a myslím, že výběr, který byl celý na mně, dopadl dobře, protože se moooc líbila. 
Nová koženka a krásná Moda ládka s neutrálním vzorem a barvou. Mesenger taška, která se bude nosit hlavně křížem přes tělo. Koženku jsem použila proto, aby dlouho vydržela. Je to zákaznice, která se vrátila a takových si moc vážím... třeba se někdy vrátí zase. A k tašce malá taštička - třeba jako peněženka.. Prostě taková klasika , která se mi osvědčila nejvíc...
Že bych si taky konečně ušila něco pro sebe ? 
Nějak se mi v poslední době do tašek a kabelek moc nechce a ani nevím proč. 







7 komentářů:

  1. Je moc pěkná. Pěkně zkombinovaná látka, koženky i zipy. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná soupravička...:-) Šikulka..:-)

    OdpovědětVymazat
  3. WAU die schaut richtig EDEL aus,,,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT

    OdpovědětVymazat
  4. Já obdivuji to profi zapínání kabelky. Jak se mi líbí kabelky od jiných švadlenek, tak mě tam pokaždé vadí tak trochu nedořešené zapínání. Tohle je někdo jiného. A ta tomu dává šmrnc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji. Pro mě je to taková automatika .... a přiznám se, že jsem někdy v rozpacích u zipového prodení některých švadlenek, kterým jdou kabelky na dračku . Moc ráda chodím na tvůj blog, ať se daří tobě i celé rodině.

      Vymazat