čtvrtek 14. března 2013

Pro paní J. P.

Kolegyně chtěla dárek pro kamarádku k narozeninám a tak vznikl polštář v zelených odstínech pro paní Jiřinku.. 





12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ajko, děkuji a taky děkuji,že jsi nakoukla

      Vymazat
  2. Jituš, je skvělý! Já už se bojím večer rozkliknout blogspot, co tady zase u Tebe bude nového :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, nestraš a neboj se.... na Aničku Wilde stejně nemám ani náhodou. Tu já obdivuju, děti a pořád chrlí jednu krásu za druhou, snad ta holka ani nespí...

      Vymazat
  3. Jitko, vždycky když vidím něco s puntíky, hned mě to vezme za srdce :-) Takže i teď vzalo - a není to jen těmi puntíky - líbí se mi i kombinace vzorů a samozřejmě dokonalé zpracování :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Puntíky já taky můžu, i když tady to byla volba hlavně kvůli barvě... nic jiného hráškového jsem totiž doma neměla. A děkuji

      Vymazat
  4. V jednoduchosti je krása. Povedená práce. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že někdy je míň víc ..

      Vymazat
  5. Ach, to je tedy krása!
    Hezkou sobotu, Jitu!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Moc moc zdravím,
    páni děláte nádherné věci.
    Moc děkuji za návštěvu u mě na blogu.
    Jitu písněte mi na mail. morkusova.zuzana@seznam.cz přepošlu Vám nabídku.
    Krásný víkend Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za vzkaz a taky za email... nakouknu.

      Vymazat