pondělí 25. března 2013

Peněženka

Pro radost - pro mě, počasí pořád šílené, dnes dokonce opět nasněžilo asi centimetr nového sněhu a zima je pořád příšerná. O sluníčku ani nemluvím, to už málem nevíme ani jak vypadá. Na sněhu se mi líbí jenom to, že se mi na něm tak hezky fotí moje tvořící počiny ...  Ovšem raději bych dělala sluníčkem zalité fotky.Tak třeba se nám to jaro podaří konečně přivolat.





a ještě něco z mého háčku, šálek modrý jako obloha, která nám tak chybí - příze Daniela, háček č.4, návod samozřejmě od Leničky - Fizule



6 komentářů:

  1. peněženka nemá chybu, je krásná

    OdpovědětVymazat
  2. Jíťo!!
    Peněženka je skvělá a stejně tak krásný obal na knihu!!
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná práce, Jitu! Jak peněženka, tak šála! A u nás dneska taky sněží...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. je opravdu krásná vidím že šijete podle bellet sháním časopisy Marina Quilt a návod na tuto nádhernou peněženku ale nedaří se mi to, kdyby jste o někom věděla že je prodává tak se mi prosím ozvěte moc díky
    verux1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. peněženka je krásná. Mám stejný problém jako Veronika. Pokud byste o někom věděla, kdo prodává, budu ráda za kontakt. Moc děkuji, Tereza (terezablazkova85@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat