středa 20. března 2013

Další obal

Podařilo se mi po větších komplikacích dokončit obal na čtečku pro jednu slečnu. Látky si vybrala a i když mi původně výběr nesedl, myslím, že volba byla nakonec dobrá a obal se povedl. Nicméně se mi tentokrát - a bylo to tak komplikovaně poprvé - povedl až na třetí pokus. Původně jsem neodhadla, že prošití mi stáhne látku a chyběl mi kousek do požadované míry. Druhý pokus šel do chvilky, kdy jsem chtěla protočit již hotové dílko - použila jsem výztuhu Baleár a to jsem neměla.... Obal mi to zdeformovalo a proto letěl do koše. A tak je tu pokus třetí a konečný.....





6 komentářů:

  1. Dost dobrý třetí pokus :-) Jsi baba šikovná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, když jsem to slíbila, tak jsem musela. Ale popravdě, nejradši bych se na to vykašlala... A na co se vrhneme Jani v Palčicích?

      Vymazat
  2. Jitko, obal máš možná i díky pokusům naprosto dokonale funkční a i krásdný pro oko!

    OdpovědětVymazat
  3. Dopadlo naprosto dokonale, Jitu!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat