neděle 6. srpna 2017

Llevant

Nedávno dokončený a jako dárek také předaný krásný svetřík Llevant od návrhářky Isabell Kraemers - na Ravelry najdete jak návod , tak stránku samotné návrhářky....
 Ráda bych ale poděkovala Janičce, za překlad a přízi - jak jinak než Donegal. Úžasná příze, nikdy mě nepřestane překvapovat proměna výrobku po vyprání.... 
S Malabrigem jsou tyto dva typy příze prostě moje nej.
Při pletení si barvy vybrala dcera, pro kterou je svetřík narozeninovým dárkem. A jsou to odstíny - Beltra a Eske. Spotřeba necelých 30 dkg.. neměřila jsem úplně přesně. Velikost mezi S a M a plus jsem rukávy nechala spíš rovné, podle návodu by asi byly dost úzké... Většinou se držím návodu po oddělení rukávů a pak hodně přeměřuji a již si podle potřeby upravuji velikost.  
Tentokrát vše sedlo víc než úžasně a radost byla veliká.. A také moje radost, že mi vše vyšlo a i velikostně krásně sedlo. Návod je to super, doporučuji...


 



4 komentáře:

  1. Je překrásný :-)) A ta barva :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, moc se ti provedl!!! Je nádherný a skvěle padne! Musíš mít jistě radost minimálně tak velkou jako tvoje obdarovaná dcera :-) Hezký den, Blanka.

    OdpovědětVymazat