úterý 20. prosince 2016

Barvy v zimě...

Hotovo, uf. Ale dala mi zabrat. 
Čepice jako rozkvetlá louka - to je teď v zimě a v mrazu potřeba.


Příze Soft Donegal 
Návod k zakoupení na Ravelry
Jehlice č. 3 a 3,5
Hodně trpělivosti, času a nervů - alespoň v začátku. 
Hodně pomůže pro nepolíbené video Vlněných sester - Fair isle , najdete mezi videi.. doporučuji, jde to pak samo. 


Já tedy podle návodu mám tak trošku místo klasické čepice náznak houmlesky nebo že by to byla spíš čepice křížená s baretem ? Bála jsem se této varianty, protože jsem ji už v průběhu práce tušila, ale díky vlastnostem Donegalu se po vyprání stal opět zázrak. Barvy krásně prokoukly, příže se načechrala, nopky byly najednou tam, kde měly být a i ta velikost není tak špatná, jak se zdála. 
Jenom v závěru toho zapošívání.. ale to už je jenom takové těšení na úplné dokončení díla.


Tak co, pustí se do ní někdo ? Já tu svoji totiž nedám.... a doufám, že někoho nalákám, tak jako mě zlákala Aranel.






14 komentářů:

  1. Je nádherná! Mám ji v pořadí - zatím si netroufám... a také mě nalákala Aranel ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji... a nakonec to nebyla taková hrůza :-) Určitě držím palce a fandím.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět jsem se pokochala, moc se Vám Jitko povedla!Přeji krásné Vánoce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jitko, je úchvatná, překrásná práce!!!!! A ty barvy!!!! A v neposlední řadě ti sluší moc moc!!! Raduju se s tebou, jak se ti povedla. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, nádherná. U mě je zatím na konci řady mých pletacích plánů :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Máte ji nádhernou ... mám návod koupený jen sbírám odvahu se do této nádhery pustit.

    OdpovědětVymazat
  7. wunderschön und so fein gearbeitet,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  8. Až jednou zvládnu fair isle, tak se do ní určitě pustím.
    Je nádherná...
    I.

    OdpovědětVymazat
  9. Je nádherná, jsi fakt borka! :-) A ještě musím pochválit usínáčky v minulém příspěvku. Přeji pohodový den! D. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jiťu .... je to nááádhera. Jsi strašně šikovná ... to vím dávno, ale tohle je už vyšší level :-)
    A jinak přeji krásné svátky .... :-*

    OdpovědětVymazat
  11. Jíťo, je nádherná, to bych nezvládla..Jsi moc šikovná. Přeji nádherné dny v novém roce a samé krásné výrobky. Inka

    OdpovědětVymazat
  12. Je nádherná, tak časem se chytím určitě taky;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta je úžasná, to mě skoro svádí uplést taky! Moc se povedla!

    OdpovědětVymazat