úterý 16. srpna 2016

V lese...

Souprava na pletení - na přání a zase jiná. 
Taštička, tu dělám teď po zkušenostech trochu větší, aby se vešlo přece jen víc pletení a klubíčko a k němu jednoduchý organizér ve stylu pastelkovníku. 
Ladily jsme taky látku, pro milovnici lesa a všeho přírodního byl trošku kumšt sehnat takovou látku, ale nakonec se podařilo. Objevila jsem rozkošnou Tilda látku, která byla sice o dost dražší, ale nakonec to nebylo na překážku a tak mohla vzniknout tato krásná souprava.
Je určený na háčky nebo na výměnné krátké jehlice. Zákaznice, která si vše objednala, má už velký organizér na jehlice a chtěla jako doplněk tento malý, aby měla dost místa na výměnné jehlice a taky, aby byly prostě líp po ruce. Po smotání si ho může vložit do velkého organizéru a vše je uklizeno ....
Moc se mi nápad zalíbil a určitě udělám další. 






3 komentáře:

  1. Krásna súprava a ešte aj aká praktická. Super prevedenie.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc spokojená 💜 Taštička je super jak je větší, přemýšlela jsem, zda bude reálné do ní dát třeba i rozpletený šátek, a jo, jde to, pecka! :) A moje výměnné už si hezky lebedí :) Moc moc díky, jste skvělá! 🌿🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář a jsem ráda, že vše slouží

      Vymazat