úterý 14. června 2016

Daleké Irsko

...je zemí, kam putuje moje další zakázka. 
Přes pletení si mě našla na netu paní, teď snad můžu říct i kamarádka, která žije již několik let v Irsku a která si u mně objednala organizér na jehlice a k tomu závěsy a prostírání do jejího domečku. 
Spolu jsme vybraly látky a konzultovaly délky, šířky a dekory, až jsme se dobraly finální podoby. Nebylo to složité šití, ale jsem ráda, že i tak daleko bude moje práce někomu dělat radost... 
Už mám zabaleno a odesláno, těším se na fotky až bude vše na svém místě a snad jsme to vše trefily. 
Sama nemá lehký osud ..... přála bych jí , aby jí zdraví přálo a protože má dva pejsky, tak ať jí dělají jen radost... 









... a TADY si můžete přečíst o životě v Irsku očima M.

5 komentářů:

  1. nádhera, fakt že jo
    já chci taky!!! jak to udělat?!?!

    OdpovědětVymazat
  2. A co bys ráda ? Jinak děkuji moc .....

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak se mi nezobrazí můj komentář. Máte to moc pěkné a můžu se zeptat na můj organizér? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, už domluveno přes email... hezký den Jitka

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat