středa 2. března 2016

Panel...

Měla jsem možnosti vyzkoušet panel, vlastně hned několik panelů a práci s nimi. 
O co jde ? 
O digitálně tištěný obrázkový panel, kdy je typ barev totožný s barvami na standardních látkách - barvy jsou stálobarevné a mohou se běžně prát. Můžete je využít ke svojí tvorbě a s jejich pomocí dotvořit a dozdobit originální taštičku, pouzdro , polštář atd. 
Obrázky jsou tištěny na bavlněném saténu, což je 100% bavlna. 


Už když balíček dorazil, tak jsem byla z vybraných obrázků nadšená... barvy jsou krásně syté a panel si můžete vybrat v různých velikostech a z různým potiskem. Když jsem si vybírala já, byla jsem celkem bezradná, všechny jsou totiž opravdu moc pěkné. V nabídce jsou obrázky všeho druhu. Od zvířat, přes ovoce, kytky a jiné obrázky.. vybere si každý.


Já jsem nakonec využila obrázky hned u několika výrobků. Ze začátku jsem měla trochu strach z materiálu - což je bavlněný satén. Představovala jsem si totiž, že mi přijde něco podobného, jako jsou takové ty klouzavé a lesklé povlečení... jedno mám doma a moc s ním spokojená nejsem . Proto jsem byla velmi mile překvapená. Materiál je příjemný na omak, jako laik bych v něm nic saténového nehledala. Tam kde jsem je použila jako aplikaci, jsem si okraje podlepila oboustranným Vefixem. Líp se mi tak s materiálem pracovalo. Dost se totiž třepí, to je možná jediná nevýhoda. Před šitím jsem látku vysrážela parní žehličkou napařením. Žehlila jsem z rubu. Srážlivost by měla být podle prodejce max. 4%.


Nejvíc se mi líbí právě na obaly na knížky - tam jsem dala středně velký panel... od velikosti se také odvíjí cena, ale je poměrně nízká .




U nejmenších obrázků jsem váhala, jak je využít a napadlo mě, že je naaplikuji na záložky do knížky. I tady se mi líbí a krásně osvěží a rozsvítí zdánlivě obyčejný výrobek.
Největší obrázek jsem použila na povlak na polštář, kde jsem ho našila jako středový obrázek a myslím, že i tady jsem zvolila dobře... 
Ještě k praní - to jsem nezkoušela, ale prodejce doporučuje používat prací prostředky , které neobsahují bělidlo a optické zjasňovače. Při žehlení bych doporučila žehlit přes plátýnko.... zkoušela jsem sama žehlit přímo, tisk neudělal nic, ale jistota je jistota.

A tak je jen na Vás, kde panely použijete a jak si s nimi pohrajete. 
Určitě je vyzkoušejte.Budu ráda, když se také podělíte se svými zkušenostmi.

Všechny panely mnou použité a také mnoho jiných najdete ke koupi na Fleru u ( eclipse) -

TADY

A kdo by si chtěl panely vyzkoušet, máme s Eclipse výhodnou  nabídku. 
Do 31.3.2016 včetně dostanete 12% slevu na všechny panely. 

Stačí , když před dokončením objednávky vložíte slevový kód:

8Z6-2UM-AL9


                           Všechny již hotové výrobky najdete v mém obchůdku na Fleru



3 komentáře:

  1. Teda, to je naprostá senzace. Ty panely jsou úžasné a opravdu ta cena je solidní. Teď si jen vybrat. To bude potíž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, že to byla potíž vybrat jenom pár.... ale určitě využij slevy, pokud se ti panely líbí.. díky za sledování mého blogu a že se zastavíš. Hezký den Jitka

      Vymazat
  2. Hodně dalších slevových kódů najdete na http://slevovykupon.net/

    OdpovědětVymazat