neděle 29. listopadu 2015

Čepice...

Omlouvám se za opět nešicí příspěvek, ale zima je tu a potřeba čepic taky a  tak vznikla nová čepice. Krásně tyrkysová barva, krásná příze...přímo neskutečná záležitost. Tradičně od Drops. 
Pouhé jedno klubko tyrkysové Andes , jedná se o směs vlny s alpakou - najdete ho např.  v obchůdku u Ganelly. 
Jehlice č. 7 a návod jsem objevila tentokrát na Mimibazaru TADY - musím ale upozornit, že jsem se držela návodu spíš orientačně a pletla jsem jak se říká od oka... 
Na závěr jsem čepici obháčkovala. 
No a protože jsme v provozu zjistili, že náš malý lišák každou čepici okamžitě sundá a háže dole zima - nezima.... tak jsem neplánovaně přišila knoflík, dírka se našla sama a čepice drží ...



... a čepice nejen pletu ale i šiju a tady je důkaz... tzv. houmleska a už dřív šitý nákrčník.... 

Žádné komentáře:

Okomentovat