sobota 28. března 2015

Just perfect

... je jedna z prvních kabelek - tašek typu mesenger od Bellet. Návod na ni jsem si zakoupila už dávno a právě teď uzrál čas, pustit se do ní. Ušila jsem si ji pro sebe. Potřebovala jsem tašku přes rameno, do které dám to nejnutnější a pár drobností navíc, prostě žádný obrovský vak. Je to kabelka tak akorát, na přední straně má dvě prostorné kapsy na zip a je ušita z krásné designové tyrkysové látky, zadní stranu jsem vyřešila tmavou džínovinou, aby byla odolnější a uvnitř nechybí kapsičky a karabinka na klíče. Zapínání také na zip, jak jinak... 









6 komentářů:

  1. Moc zajímaví přední látka Povedená celá taška

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá super, tento strih je moj oblubeny.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná, vybrala jsi na ni skvělou látku, kabelka vypadá fakt dobře!

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy ta je krásná, hned bych si ji taky ušila, ale bez střihu ji nedám... já jak nemám vše dopodrobna napsané co a jak tak se nechytám...

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, krásná taška přes rameno. Tyhle mám nejraději. Moc se mi líbí kombinace džínoviny s vybranou látkou. Prostě super! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc povedená taška..Nádherná, super vzorek na látce:-)

    OdpovědětVymazat