pátek 10. října 2014

Scrap ..

Obaly na knihy, scrap obaly, využití zbytků látek....  Pro mě to ale nejsou ,,jenom,, zbytky látek. Každý kousíček si schovávám a ten čeká na své využití na svůj nový začátek. Jsou to malé poklady a skládat je k sobě, aby ladily, aby vznikla nová věc, která bude mít své využití - je pro mě radostí. Moc ráda čtu a bez obalu na knížku z látky si to už ani nedokážu představit. Knížka je pak příjemná, měkoučká do ruky.  Tak už jenom vybrat obal svému srdci nejbližší a zalézt si někam do koutku a číst a číst... 





4 komentáře:

  1. Jituško, jsou opravdu krásné, pěkně jsi je nakombinovala ♥ Měj se hezky Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné obaly i já jsem majitelkou jednoho a moc ráda v něm knihy mám, možná se někdy i přemluvím a pokusím si nový ušít. Šťastnou ruku do dalšího tvoření přeji :o) Jana

    OdpovědětVymazat
  3. JITKO, MOC HEZKÁ PRÁCE.
    TAKÉ SI PONECHÁVÁM ZBYTEČKY LÁTEK A POTÉ JE SEŠÍVÁM A KOMBINUJI.
    PRÁVĚ SI DĚLÁM OBAL NA RECEPTY, KTERÝCH MÁM UŽ OPRAVDU MNOHO.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PODZIMNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško - to je to co jsem hledala!!!! obaly na knížky - trochu je u tebe okoukám a myslím, že už vím co naše ,,čtenářská,,rodinka najde pod stromečkem :-))

    OdpovědětVymazat