pátek 3. ledna 2014

PUF č.3

Další PUF a to s pořadovým číslem 3 ve starorůžové barvě. Začala jsem hnědým - TADY , který byl spíš prvním pokusem a měl spoustu chyb. Následoval šedý - TADY , který se už zbavil chyb a dopadl na jedničku. A nyní již třetí - starorůžový. Určitě budu v ,,pufování,, pokračovat. 
Tak někdy příště.....



se svým šedým kamarádem...

11 komentářů:

  1. Jituško já si říkala co kuješ ?..jsou kouzelné ,moc se mi líbí ..Ty jsi prostě jednička ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jitu, máš ho krásný, takový úhledný!

    OdpovědětVymazat
  3. Puvodne jsem chtela napsat, ze se z tebe stava pufi kralovna, ale zaujal me prvni komentar: ja si rikam co to kujes a ty zatim pufikujes.....
    Hodne podarenych pufu....

    OdpovědětVymazat
  4. Pufíkům zdar:o)) krásné, povedené a skvělá volba barev!

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou moc pěkné. Já jsem zkusila podle tvé rady, ale měla jsem neoriginál špagety - sama jsem si řezala úplet a bylo ho málo. Tak jsem to na chvíli uklidila. Tys mne zase naočkovala ....... ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty to rozjíšdíš ve velkém. Jsou moc pěkné. :-)

    OdpovědětVymazat