neděle 13. října 2013

PUF

Puf, sedák, podsedák - hezká a stylová bytová dekorace, která slouží k posezení, jako odkládací stoleček, či pro příležitostné návštěvy. Puf je celopletený, z originálních ,, špaget,,  a jako výplň jsem použila PES kuličky. Obvod je asi 160 cm a průměr 50 cm.Vzhledem k tomu,že je první, má spoustu nedostatků - ale příště budu chytřejší. Mám z něj velkou radost, protože jsem dokázala zdolat další metu ve svém tvoření. Ale i tak se ráda vrátím ke svému šicí stroji a tomu, co mám nejraději.





9 komentářů:

  1. Vypadá úžasně a pro mne má i skvělou barvu! Jsi dobrá holka moje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leníííí, díky, díky....však mám z něj obr radost

      Vymazat
  2. Leni, je skvělý! Taky si už delší dobu na nějaký takový brousím zuby. Ale s těmi jehlicemi neumím tolik jako s háčkem... Že by další výzva i pro mne? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, určitě je to výzva - jenom se do toho pustit a není to žádná věda, neboj.

      Vymazat
  3. Jíťo, ten je úžasný, moc se povedl. Já ho mám už dlouho v plánu, ale zatím jsem zůstala jen u toho plánování... Vybrala jsi i moc pěknou barvu. Hezký zbytek neděle Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Jíťo,tak toto je naprosto dokonalý doplněk.....jsi šikulka:-)
    Hezký nadcházející týden,Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc dobře a má úžasnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  6. Jíťo, je moc pěkný.
    No zrovna nedávno mě na něj nalákala Ajda. Asi je nějaký pufíkový období :-DDDD Jen ho asi budu dělat z těch více přízí. Alespoň se mi trochu zmenší sysliště :-))) Jen tedy nemám tak velké jehlice, ty musím dokoupit.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiťo je super..a barva je nádherná ho tady obdivuji už druhýden ..dovez nám ho ukázat na srazík co ???

    OdpovědětVymazat