středa 5. září 2018

Polštáře...

Pustila jsem se do polštářků.. potřebovala jsem jeden jako dárek a taky mi už nějakou dobu ležely další dva  panely na dětské polštářky na vyzkoušení od 
 Panel na klasický polštář je natištěný s věnováním, což jsem plně využila. Jedná se o 100% polyester, mám raději bavlnu, ale tentokrát to nevadilo. Na zadní stranu jsem použila recy damašek. A tak pokud by byla přední strana na ležení nepříjemná, damašek je osvědčená kvalita, která nezklame. Na začištění jsem použila raději owerlock a na zadní straně obálkové zapínání. 
Menší polštářky jsou moc příjemné, takové ňuchňací. Mám je pro děti. Využila jsem tisku a udělala dva ,,obláčky,, . Poležení je také jako na obláčku. Je to příjemný snad fleec. Za materíál neručím, na e-shopu v nabídce tyto panely nyní nenajdete. Zadní stranu jsem doladila barevně a u jednoho jsem opět zrecyklovala starou, ale pěknou dětskou deku a na druhý jsem použila fleec. Opravdu jsou moc příjemné a i tisk se povedl. Určitě vyzkouším i další panely na polštáře. 
Po panelu na tašku je to další panel, který jsem vyzkoušela od Unuodesign. 











Žádné komentáře:

Okomentovat