úterý 18. září 2018

Odstíny zelené

....slíbené  peněženky  jsou tady.  Na všech se opakuje zelená a to v různých odstínech. V obchůdku na Fleru už je mám pár dní vystavené a najdete tam  tři kousky , které jsou  ihned k zakoupení.... 
Všechny peněženky jsou samozřejmě naimpregnované a silně vyztužené. 

Tuto peněženku jsem ušila do sady s klíčenkou.






5 komentářů:

  1. Krásné kousky, vypracované, radost se dívat:-) Mohla bych se zeptat, čím výrobky impregnujete? Děkuji moc za odpověď. Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, vyzkoušela jsem jich víc, měla jsem i téměř profi přípravek. Nakonec jsem skončila u impregnace z Lidlu, vyzkoušela jsem si na sobě - peněženky a kabelky nosím téměř výhradně svoje - že funkci splní stejně jako ty mnohem dražší. Jitka

      Vymazat
    2. Děkuji moc, podívám se po něm. Ráda bych použila na dokladovky, ať déle vydrží. :-)

      Vymazat