neděle 14. srpna 2016

Recenze - Slečna cyklistka

Krásná teplákovina - pod názvem Slečna cyklistka na šedé - hledejte ji tady v e-shopu Unuodesign... 
Taky ji najdete na růžové, modré a mentolu. 
Tak tato látka se mi dostala pod ruce z tohoto úžasného e-shopu. 


Příznám se, že kdybych měla volit sama, volila bych mentol. Ale i šedá je krásná a cyklistka má prostě svůj půvab. Spíš bych úplet , který je řazen mezi teplákovinu volila pro holky malé i velké než pro kluky.
Podle rad u materiálu jsem teplákovinu předeprala a to pro větší obsah bavlny. Jedná se sice o první praní , ale neutrpěly ani barvy a ani se nijak neožmolkovala. Na nějaké závěry bude určitě brzy, ale materiál je i po vyprání příjemný, hebký a jemný do ruky. 
Díky 5% elastanu krásně pruží. 
A protože jsem ještě pořád nedostala dost odvahy a nezačala šít z úpletu na sebe, vítězí i nadále vnoučata. Tentokrát to vyhrála už odrostlejší vnučka a její blížící se narozeniny. 
Vybrala jsem jí propínací mikinu na zip s kapucí ve velikosti 152 a střih vytáhla z jediného čísla Ottobre, který vlastním. Díky tomu, že jsem měla ,,pouze,, metr materiálu a šila velikost 152, musela jsem nadstavit rukávy, ale nakonec se z nouze stala přednost a myslím, že to ničemu vůbec nevadí a látku jsem tak využila do posledního centimetru.


Šilo se mi krásně. Většinu zastal overlock a něco málo klasický stroj se stretch jehlou, kterou jsem si konečně pořídila. 
Sice jsem úpletový začátečník a chyby by se našly, ale z výsledkem jsem celkem spokojená. 
Mateiál můžu jenom doporučit a v budoucnu se k němu určitě vrátím... 
Nenašla jsem žádný nedostatek a ani nic, co bych mu vytkla.










3 komentáře: