neděle 28. srpna 2016

Celery - svetřík

Svetřík z úžasné příze Donegal, která mě nepřestává udivovat.... svojí barevností, svojí promněnou po vyprání, tím jak je příjemná na omak, tím jak je příjemná na nošení. Tenký a přitom tak teplý. A taky svojí nízkou spotřebou. 
Vybrala jsem si návod od Veera Valimaki - Celery Cardigan.
 Najdete ho k zakoupení na Ravelry TADY 
A určitě se dá nosit jak k tričku, tak ke společenským šatům. Zapínání podle návodu na 3 háčky. Vypasovaný tak akorát. V návodu se využívá zkrácených řad.
Mnou vybraná barva Donegalu na tento projekt byla Swilly. Jehlice č. 3,5, spotřeba 25 dkg. Což je víc než příjemné.  










 ... a ještě pár fotek před vypráním, po vyprání se všechny vlnky a nerovnosti vyrovnaly a taky změnila barva. Řekla bych že i o dva odstíny je světlejší. Plus vystoupily krásně všechny nopky.





Taky bych tímto ráda poděkovala Janě D., která mi pomohla s návodem a byla i pak vždy ochotná poradit, když jsem jsem nevěděla jak dál.... Děkuji.
Kdo by měl zájem o tuto krásnou přízi, může se přidat do skupiny Na vlně pletení na Facebooku.Právě tam do 4.9. 2016 probíhá společná objednávka Donegalu.

3 komentáře: