pondělí 16. května 2016

Recenze - svetrovina

Tak tentokrát jsem dostala k vyzkoušení svetrovinu. Bylo to moje poprvé s tímto materiálem a musím říct, že jsem nadšená. 


Sice jsem zpočátku váhala pro koho a co s ní - protože v balíčku byly kytičky  na černém podkladu... 
Pro sebe jsem si netroufla a protože jako správná babička tvořím pro vnoučata v hledáčku zůstala vnučka. Na kluka se přece jenom tento tisk nehodí. Ale .... holčička má teprve tři měsíce a tak jsem ušila soupravu, která je určena k nošení tak odhaduji na podzim - jaro ... proto bohužel nemám fotky na  modelce v životní velikosti, ale snad to nevadí. 
Ale vrátím se k materiálu. Tato svetrovina je na omak velmi příjemná, měkoučká, z pohledové strany je tisk kytiček a z vnitřní strany je bílá. Při práci se téměř vůbec netřepí a pruží tak akorát.  I tak jsem všechny švy začistila na owerlocku. 
Vybrala jsem si střih z Ottobre 1/2014 - na kabátek s kapucí, kalhotky do gumy a na internetu jsem si našla ještě čepičku. Využila jsem tak všechem materiál, který mi přišel... zůstaly menší kousky, které si schovám na dokombinání třeba kapes na příští šití. 

 
Abych si zjednošila začištění hlavně u kabátku, napadlo mě zkombinovat vše s tenkým úpletem Wendy - ten jsem si nedávno koupila také u Unuodesign a teď se mi krásně hodil ke kytičkované svetrovině. Vypodložila jsem u kabátku celý přední díl a také konce rukávků, kde při ohrnutí vykukuje tento puntík a také u kalhot. Kalhoty mám zatím do gumy, ale vzhledem k tomu, že holčička nosí látkové pleny, uvidím jak jí padne velikost, v případě potřeby dáme kalhoty do úpletu... 







 Se svetrovinou se krásně pracovalo, určitě se k ní ještě vrátím... 




A kde najdete tuto a jinou svetrovinu - no přece TADY, zatím je ještě skladem a určitě si můžete vybrat i jinou - stejně krásnou potištěnou svetrovinu.

P.S. Omlouvám se všem, kdo četli můj blog hned po zveřejnění, kdy jsem omylem uvedla špatně materiál jako teplákovinu - vše je již uvedeno na pravou míru.... jedná se tedy o tištěnou svetrovinu... 

Žádné komentáře:

Okomentovat