neděle 29. května 2016

Jsme připraveni...

... na léto v podobě vzdušné, spirálové čepičky. Návod najdete TADY  na Mimibazaru. Čepička je háčkovaná, spotřebovala jsem zbytky klubíček a doufám, že mi projde barva, protože růžovou tu prý neeeee..... Ale já už měla doma jenom tuto a modrou. 


...ale na zimu s předstihem buď přiven taky. A tak jsem musela vyzkoušet provlíkací šálku. Je pro změnu v mentolové barvě a ne - nejsem blázen... nepletla jsem ji teď v horku, ale začala jsem ještě když bylo chladno jako doplněk k čepičce, ale došla mi příze - Elian Nicky a tak jsem musela objednat klubíčko. Proto to špatné načasování. Ale na podzim budeme rádi, že ji  máme. 



A na co nejsem asi připravená nikdy? 
Na chválu ..... 
šila jsem další organizér na jehlice, tentokrát pro Aranel a  na přání s jiným uspořádáním. Protože se stala mojí pletací vrbou a rádkyní,  snažila jsem se dát si extra záležet. Ale co mi vyvedla pošta, kdy balíček doručovala víc jak týden - to mi vyrazilo dech.
 A tak její milý komentář a nadšení i přes čekání - příspěvek najdete TADY - mě velmi mile překvapil a udělal velkou radost. Snad pro takové chvilky má můj koníček a tvoření smysl. Udělat radost taky druhým a tím i mně. 


2 komentáře:

  1. Krásné tvoření ..... jsi vzorná babička !!!

    OdpovědětVymazat
  2. paráda a čapka je super! u takové krásné čepičky růžová prostě musíí projít :-)

    OdpovědětVymazat