sobota 5. března 2016

Sen...

Splněný sen, tak bych asi nazvala koupi příze Arroyo Candombe.. od Vlněných sester. 
Předcházelo tomu dlouhé, velmi dlouhé vybírání barvy a projektu. Taky jsem konečně uplatnila vánoční dárek v podobě kuponu a přidala si a jsem ráda, že jsem počkala až dozrál čas pro toto rozhodnutí.
Už mám vybráno. 
Obojí.... 
Příze mě překvapila svými barvami... prostě sen a krása v jednom. A upletu si svetřík pro sebe. 
Jak řekla Aranel - ,, Cením si své práce a pro sebe budu plést z toho nejlepšího,,
Je v tom kus pravdy.
Fotky moc neodpovídají barevně.. i když jsem fotila a fotila. Ve skutečnosti jsou tmavší a hodně do modra. 
Krásné barvy.






Toto bylo jiné klubíčko od Malabriga - ale Mecha.. moje výhra u Vlněných sester. Mám z něj nákrčník, který moc ráda nosím .

2 komentáře:

  1. Nádhera, už se těším na výsledek:) Já na svou první luxusní přízi od vlněných sester teprve čekám:D Ale už se to blíží, jednoho dne se odhodlám a nic mě nezastaví:)))

    OdpovědětVymazat