sobota 19. března 2016

Pomáháme





Dnes bych Vám ráda přiblížila akci, na kterou jsem náhodou narazila na blogu u Helenky a zalíbila se mi natolik, že jsem se rozhodla že se jí nejen zúčastním, ale že Vám musím o ní říct... třeba se mezi mými čtenáři najde další tvořivý človíček, který rád pomůže dobré věci. Děkuji všem, kdo se rozhodnete také pomoci.

S laskavým svolením Helenky jsem zkopírovala její text a tady je :

Dnes mám speciální výzvu pro všechny, co pletou, háčkují nebo cokoliv - skoro - rukama tvoří. Dobročinný spolek šikovných holek pořádá v květnu na FB další z dražeb hand made výrobků, výtěžek pomůže dvěma fajn klukům. Bartoloměj, 16 - letý autista, za něj pojede na letní tábor a Lukáš s vrozenou vadou sluchu si za něj pořídí novou cívku ke kochleárnímu implantátu. 
Momentálně hledáme dobrovolníky, kteří by chtěli věnovat své výrobky do dražby. 
Odkaz na přihlašovací formulář a více informací najdete na 
Vlastní účet na FB není pro účast v dražbě třeba. 
Nemusíte se bát, že vaše práce přijde vniveč. V posledních pár letech jsme už několik podobných akcí pořádali a ,,vydělali,, jsme tak pro děti se zdravotním handicepem pěkných pár tisíc. Vlastně už pár set tisíc. 
Akce je registrovaná jako veřejná sbírka. 







4 komentáře:

  1. Přihlásila jsem se Jitko, je to nádherná výzva, snad to zvládnu, díky za tip, přeji pohodové dny ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za děti, které pomoc potřebují a jsem ráda, že jsem někoho inspirovala a navnadila... Hezký den, Jitka

      Vymazat
  2. Děkuju za odkaz, ráda se přidám:-)

    OdpovědětVymazat