pondělí 19. srpna 2013

Family ♥ ...

Právě jsem dokončila další patchworkový polštář, tentokrát je to ,, Family -♥ ,, . Opět kombinace patchworku, aplikace a výšivky. Laděn do červených barev. Potřebovala jsem se odreagovat od těch všech obalů na různé způsoby. Víc a víc se mi tento typ polštářů zamlouvá a je pro mě radostí, šít je a vymýšlet různé kombinace látek či výšivek a aplikací. Hlavním motivem je ♥ - inspirováno knihou od Annie Downs - TADY . Inspirací je v knize spousta a tak se můžete těšit na další krásné kousky...
P.S. - Tento kousek je zatím nezadaný.... :-)







15 komentářů:

  1. Jituško, je naozaj prekráááááásny ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám z něj taky velkou radost.. myslím,že se povedl

      Vymazat
  2. Jituš... opět... opět... KRÁSNÝ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky.... už jsi mi tu chyběla.

      Vymazat
  3. opravdu jen žasnu, jak jsou lidi šikovní...ta výšivka je ruční? jeden steh jako druhý.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za ovace.... ano, červenou nití - je ruční výšivka... a určitě není jeden steh jako druhý.

      Vymazat
  4. Polštářek je luxusní. Máš to krásné ušito i vyšito. Fakt čistá práce. Klobouk dolůůůů :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mé věrné kamarádce a taktéž smekám pro změnu zase já pŕed tvojí tvorbou

      Vymazat
  5. Polštářek je nádherný, dokonale, čistě ušitý, krásné látky a výšivka precizní, smekám!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško děkuji, výšivka je relaxem a zpestřením při šití klasickém.

      Vymazat
  6. Fakt boží:-) Přesně v mých oblíbených barvách:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červená, že ..... Já vím a děkuji

      Vymazat
  7. krásný je a ta výšivka taky!!

    OdpovědětVymazat
  8. Polštář je luxusní, nádherný!!!!

    OdpovědětVymazat