sobota 17. srpna 2013

Další ..

Další drobné počiny. Měli jsme na prázdninách na pár dní vnučku, tak na šití a jiné tvoření nebylo tolik prostoru, nicméně se musíme pochlubit - ušila jsem první sukýnku pro naši princeznu. 


Nahřívací ovečka jako klasický polštářek - dárek pro naši princeznu k narozeninám. Za návod  mockrát děkuji Janičce Cingrlata a Palčickému setkání. 


Dalším šitím byla zavinovačka pro vnuka  a aby to nebylo někomu líto, vznikla malá zavinovačka pro panenku...


Posledním dokončeným dílem je háčkovaný svetřík také pro vnuka. Měla jsem ho rozdělaný snad od května. Návod je od Leničky a najdete ho TADY . Chyběli mi jenom rukávy, které jsem za jeden večer dokončila a bylo hotovo. Nevím, proč jsem to tak dlouho odkládala. Radost udělal mamince, malému to je přece jenom zatím jedno... :-)



7 komentářů:

  1. na to, že nebylo moc prostoru, jsi moc šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snažila jsem se to trochu zkloubit - volný čas a čas pro vnučku...

      Vymazat
  2. Jedna věc hezčí než druhá:-) Asi nejvíc se mi líbí polštářek - ovečka. Byla jsi hodně pilná a jsi šikulka:-) Hezkou neděli. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. No ty jsi neskutečná ..... že prej nebylo tolik prostoru. Si tedy netroufám vůbec odhadnout, co by jsi všechno vyrobila, kdybys ten prostor měla.

    Zase samá krása. Ale vede u mě nádherná modelka s luxusní sukýnkou. Takovou babičku bych taky chtěla :-DD

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš, všechno je nádherné, jak je u Tebe zvykem ;-) A svetýrek se také moc povedl, já ještě nikdy oblečení neháčkovala... plánuju zkusit na panenku, ale kdy? :-) potřebovala bych být tak pilná jako Ty :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Šikovné ruce se prostě nezapřou, ať vezmeš do ruky jehlu nebo háček, výsledkem je vždy stejný - perfektní!
    Moc zdravím, Jituško!
    Helena

    OdpovědětVymazat