sobota 29. června 2013

.... plus fialová

Musím vysvětlit název příspěvku  -  právě jsem dokončila 3 další peněženky. Opět do červena, hnědou a navíc fialová - taková  retro kráska je to ..  Všechny jsou ušity výhradně z krásných amerických látek Moda Fabrics z různých kolekcí.  A pozor - zatím jsou všechny k mání, pokud se bude některá mooooc líbit, napište mi - neváhejte, mám v plánu další tvoření všeho druhu,ale peněženky to nebudou. 







5 komentářů:

  1. Jitu.. chvála ... jedna hezčí než druhá ... máš je krásné ... přeji ti jen samé příjemné zákaznice ju ... a ať se u tebe dlouho neohřejí

    OdpovědětVymazat
  2. JSOU KRÁSNÉ.
    MOC HEZKÉ A PEČLIVÉ ŠITÍČKO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Opět skvělá prácička. Krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. děvčata, děkuji moc všem takhle najednou.. mám z vašich komentářů radost a radost mám také z toho, že červená kráska už letěla do světa.. čili volné jsou hnědá a fialová krasavice.. Hezký nadcházející - hurá - zkrácený pracovní týden..

    OdpovědětVymazat
  5. Aktualizace - volná je pouze fialová peněženka.. Komu se líbí a má zájem, neváhejte.. :-)

    OdpovědětVymazat