pondělí 17. června 2013

Látky

V pátek mi dorazila další várka krásných látek od Bellet z obchůdku a vzhledem k tomu, že jsou z výprodejové akce, radost je o to větší. Největším dílem jsou z kolekce Tapestry od Moda fabrics. Kolekce je to naprosto úžasná - svěží, jarní, letní, plná kytiček a svěžesti. Určitě z nich vznikne deka a taky bych ráda,aby mi zbylo na doplňky do kuchyně. 


Ještě se musím pochlubit dárkem z jiného soudku než je šití, který jsem dostala k narozeninám. Je to knížka, kterou jsem si dávno vyhlídla a dárci jsem si o ni řekla. Mám z ní velkou radost, je tam spoustu krásných háčkovaných projektů a hlavně různých čtverců a čtverečků. Háčku zdar !


2 komentáře:

  1. Jitu no to je ale úroda, já si teď sem tam něco koupím, ale jsou to samé drobnosti za pár šupů ... ušetřila jsem na jeden drahý školní týdenní výlet v zahraničí jupí ... ;-) pojede Nel s tátou, tak mám obrovskou radost ... no ale ty látečky i ta kniha hmmmm ...

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, knížku vezmu určitě ukázat do Palčic, připomeň mi to pak... a v látkách jsem se po delší době rozšoupla, to je fakt. Ale chtěla jsem nasyslit Tapestry, pokud Ivanka skončí s obchůdkem a taky neutrácím kromě šití za nic jiného. No a děti jsou fuč, tak jsem si udělala radost.

    OdpovědětVymazat