pátek 24. května 2013

O přátelství

I R M I

Málo kdy píšu něco víc soukromějšího. Ale tentokrát se musím podělit. Podělit o to, že i přes internet můžete poznat spřízněnou duši, snad můžu říct že i kamarádku či přítelkyni. Možná jsou to silná slova,ale cítím to tak. S Irmi jsme se nikdy neviděly, přesto toho o sobě víme hodně. Naším společným koníčkem je ovšem šití - úžasný relax a taky patchwork. Irmi mě nakopává do dalších projektů, které by jinak nevznikly a zároveň je mým vzorem, co bych ráda dokázala. 
Ráda bych vám její tvorbu ukázala a pozvala vás s jejím dovolením na návštěvu  - a TADY  to je - u Irmi ♥ - plus malá ochutnávka její tvorby. No jo, chlubit se cizím peřím, to by mi šlo .. :-)





Ještě vás nechám nakouknout, co mi v dílně právě vzniká, bude to deka a snad to nebude dlouho trvat a pochlubím se i hotovým dílem.


Krásný víkend, i když chladný... posílám všem trochu modré oblohy a sluníčka


5 komentářů:

  1. Jituš, moc ti děkuji za tvoje slova. Ty pocity jsou vzájemné. Jsi pro mě vzorem, který se snažím dostihnout. Tvoje kabelky, pouzdra všeho druhu a vymazlené peněženky jsou pro mě nedostižnou metou :-)Jsi úžasná a jsem ráda, že tě mám :-D Ještě jednou děkuji za velkou podporu a nekritická slova chváli .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co děkovat, vypsala jsem jenom své pocity. Zdravím

      Vymazat
  2. Jitu, to je moc hezké a mohu s potěšením napsat, že mě ne neznámé! Mám stejnou zkušenost, dokonce došlo i na setkání a jsem tomu moc ráda.
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že i někdo jiný má podobné zkušenosti. Taky zdravím a měj se krásně.

      Vymazat