pátek 31. května 2013

Drobné projekty

V posledních dnech jsem neměla moc času na šití a tak mohly vzniknout jenom drobné projekty. Ušila jsem další penál nebo spíš penálek, je ke kabelce , kterou jsem šila začátkem roku pro dceru. Podobný jsem šila na háčky,ale ve větším provedení. Dalším projektem je pánský obal na knížku - proto v černých barvách a spíš jednoduchý. A nakonec tu mám obal na mobil, na nový mobil. Který nicméně po týdnu užívání skončil na záruční opravě a tak mi tu obal zahálí a čeká na svoji příležitost.







11 komentářů:

  1. Jitulko .. teda jeden kousek lepčejší než druhýh ... krásné látky, krásně ušito ... obdivuji ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky. Na obal na knihu se taky chystám.
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky tvoje práce sú nádherné.Ako robíš tie podložky koláčiky? helga2.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Pro tebe drobné, pro mě nedostižně precizní práce, Jitu! Ten obal má překrásně nakombinované látky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenka- právě u obalu to jsou látky, které byly jako dárek k jednomu číslu Švadleny a myslela jsem si, že se mi moc na nic nehodí

      Vymazat