neděle 17. listopadu 2019

Folklór....

Po delší době šití jen tak - pro radost. 
Podařilo se mi ulovit pár látek ve zbytcích, ale krásné zbytky. 
Tato s folklórním motivem měla jenom 30 cm a tak jsem beze zbytků udělala celou soupravu 
- sadu na pletení a projekty různých velikostí.
 Vak je na malé pletení , taštička je taková klasika - jak jste u mě zvyklí a a penálek se hodí na jehlice, nůžky, značkovače atd. 
Sama ho využívám při cestování nebo když si pletení beru sebou a nevím, jestli se mi nebude nějaká drobná pomůcka hodit. 
Celá sada je k dispozici... 
Edit - vak na projekty je již prodaný....  
Děkuji Petře za rychlost a za věrnost. 
P.S. - látku mám ještě ve stejném vzoru, ale na tmavém podkladu..... tak se můžete těšit na další folklórní nadílku. 







Žádné komentáře:

Okomentovat