neděle 10. března 2019

Jaycee

Jarní a podzimní svetr, který jsem nahodila loni v červnu u příležitosti společného pletení na veřejnosti. Konečně se dočkal a je hotový ..... 
Návod: Jaycce najdete na Ravelry
Přízi mám od Vlněných sester - Tady  Je to Scheepjes - Stone Washed, bohužel je momentálně vyprodaná. Kdo tuto přízi nezná, je to směs 78% bavlna a 22% acryl. Příjemná, nekousavá a spíš vhodná na chladnější dny. 
Spotřeba: 8,5 klubíček plus 9 knoflíčků
Jehlice - č.3 a 3,5








6 komentářů:

  1. Je naprosto nádherný, návod mám také koupený, tak jenom vybrat přízi a tahle se mi moc líbí. A to lemování je úžasné. Krásná práce Jitko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a prosím tě, jakou jsi zvolila velikost? V textu se píše u fota velikost - XS s přídavkem 6,5 cm přes prsa. To se myslí připočítat při měření přes prsa ještě 6,5 cm a podle toho vybrat velikost?

      Vymazat
    2. Moc děkuji .... podrobnosti najdeš na mém profilu na Ravelry - https://www.ravelry.com/projects/jitkasekaninova65/jaycee - ale musím dodat, že se návody striktně neřídím. Do oddělení sedla, do podpaždí ano a pak si to upravuji podle sebe. Snad jsem pomohla. Kdyby odkaz nešel otevřít, je to velikost M2

      Vymazat
  2. Svetr je moc povedený, ale nejvíc mě zaujaly ty knoflíky - od těch vážně nemůžu odtrhnout oči, báječně se tam hodí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný, nadšasový, hodící se ke všemu, něžný, při tom ne přehnaně romantický, skvěle doplněné knoflíčky. Ten se mimořádně povedl!

    OdpovědětVymazat