středa 31. října 2018

Bubliny šedomodré...

Souprava ze zimního softschellu s fleecem. Krásná šedomodrá barva s potiskem bublin.... možná se mi barva zdá až s odstínem do fialové.
 Bundička s kapucí, kalhoty s kapsami a k soupravě čepice a nákrčník. 
Kromě minky na podšití nákrčníku jsem veškerý materiál pořídila na mém oblíbeném Unuodesignu
Hlavní látku - zimnní soft najdete ještě v nabídce a to TADY
Už máme vlastní zkušenost, že takovou soupravu vaše děti využijí od podzimu do jara .... kromě větších mrazů. A opravdu je snad nezničitelná. Pořád krásně vypadá i přes časté praní , je pohodlná, krásně hřeje a neprofoukne. Také šití je fajn.... nepruží, netřepí se, nemusíte tedy začišťovat okraje. Na oživení a také pro bezpečnost jsem i u této soupravy použila nažehlovací a reflexní obrázky.... 










3 komentáře:

  1. Jitko krásná bundička. Jaké používáš střihy? Já jsem si pro vnoučata koupila někde na webu, ale nic moc. Přemýšlím,že zkusím najít ty, co jsem používala dětem. Měj se hezky. A možná se sejdeme u Mystery, Bonnie H. už dala na blog 1. pokyny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já hodně používám střihy z časopisu Ottobre. Dá se na netu koupit, je sice v němčině, ale důležitý je střih a ty krásně sedí a dobře se mi s nimi pracuje. Střih si i různě upravuji podle potřeby...

      Vymazat