neděle 12. srpna 2018

Floral

letní šátek od Janina Kallio 
Nedávno dokončený, z krásné příze od Vlněných sester - 
 Malabrigo Lace - odstín Marine.
 Momentálně je tento odstín  bohužel vyprodaný. Přízi jsem si zamilovala na setkání v Brně u příležitosti Pletení na veřejnosti - kde jsem si ji mohla naživo osahat. Je nestkutečně měkká, příjemná, nekousavá, přímo heboučká.... Protože miluji všechny odstíny modré, vybrala jsem právě odstín Marine. Hraje různými barvami modré. 
A návrhy od Janine Kallio doporučiji... má víc stejně krásných kousků. Já sama mám v plánu určitě časem ještě minimálně dva. 
Jehlice č. 4
Spotřeba 740m - čili necelé 2 klubíčka. 
Za spolupráci při focení děkuji své dceři. 








3 komentáře:

  1. Je nádherný a úžasné modré odstíny, ty mám také ráda čím dál víc.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, nádhera, nádhera..
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný šátek, supr materiál, odstín Marine neznám,ale musím ho mít

    OdpovědětVymazat