neděle 10. června 2018

Můj den v Brně

Včera se konal Světový den pletení a já si nadělila k narozeninám výlet do Brna s mou milou kamarádkou Januskou. Nějaký čas v schowromu u Vlněných sester a pak krásné odpoledne v Lužáneckém parku se stejně nadšenými dušemi. 
Den se opravdu vydařil a příští rok se těšíme zase....



























Všichni zúčastnění daly souhlas se zveřejněním fotografií... :-)

12 komentářů:

  1. Nádherné fotky, hezky jste si to užily :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jituš .... máš krásného koníčka ..... a bylo vidět na všech zúčastněných, že byla akce fajn. Zdravím a mávám♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, trochu jsem se odklonila od šití , ale dělám to také ze stejnou vášní a láskou...taky zdravím a taky tě sleduji, jak jsi pilná a úspěšná.

      Vymazat
  3. Krásné fotečky!! Ještě jendou děkuji za krásnou taštičku. Mohly bychom 9.fotku odspodu použít i na náš blog? Děkujeme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posláno a omlouvám se, že jsem to tu nalezla až teď... a já děkuji, bylo to super. J.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, Jitko :-D Taky jsem si ten vlněný brněnsky den moc užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TAky jsem si to užila a jsem ráda, že jsme se poznaly...

      Vymazat
  5. Jitu, krásná fotoreportáž, díky nejen za ni 😍

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky, krásné odpoledne. ráda jsem vás poznala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a já vůbec nevím kdo a která duše je milá Kecka.... můžu poprosit o přiblížení? J.

      Vymazat
    2. kecka je ta, cos jí neprozřetelně strčila foťák do ruky na společné focení svetrů ;)

      Vymazat