pátek 18. května 2018

So Faded

Další  KAL s Vlněnými sestrami 
- letošní první a malý.... pro mě velký, protože - velikost jehlic č. 3 to je panečku něco. Já a mé chvilku po večerech, proto mi to trvalo celkem dlouho, víc než jsem si přála. Ale už je hotovo a už se nosí a nosí se parádně. 
Je úžasný, lehký - teplý jen malinko a nekouše. Mám různé alergie a tak na tělo snesu málo co. 
Svetřík - So Faded  
- příze :

 Děkuji Vlněnkám za krásné pletení a společné chvíle u krásného projektu. 








4 komentáře:

  1. Svetrík sa mi veľmi páči ... veľmi pekná farba aj vzoročka ... a slušíííí ... :) L.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný svetřík a sluší Ti!
    Hanka (bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
  3. ... krásný svetřík a sluší. Moc pěkné barvy. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat