sobota 16. září 2017

Harriet

Čas na letní šátky je sice za námi, ale já se můžu až teď pochlubit původně letním modelem, na který jsem narazila  na stránkách Vlněných sester.
Šátek Harriet mě naprosto okouzlil...
A protože jsem si chtěla pořídit krásný kousek v podobném duchu na svatbu syna, bylo rozhodnuto... 
Výběr barvy mi trval dlouho a to proto, že jsem původně chtěla k starorůžové na šatech stejný odstín příze.. Až pomoc Jitky, s kterou se znám pouze virtuálně rozhodla o barvě. Volba padla na krásnou přízi
- v barvě Tweed Imps 
a volba to byla výborná. Spotřeba - 2 klubíčka, ale jak to bývá u těchto přízí, jedno bylo víc do fialové a druhé do až nedefinovatelně jemně jiného ladění - převládá fialová spíš do modrých odstínů. Ale po dokončení to dalo šátku šmrnc a jedinečnost. 
Jehlice č. 3,5








8 komentářů: