pondělí 21. srpna 2017

Sada 3

Asi si začnu číslovat sady, které vyrábím na zakázku... Ale protože si je už ani nepamatuji, začnu od čísla 3... Ty dvě předchozí si nejde nepamatovat. První sada mě nakopla k šití organizéru na cesty - zmenšené verze a to byla Marcelka - autorka úžasného blogu o vaření - Pradobroty
číslo dvě je super souprava z minulého příspěvku a jsem tu tedy se soupravou číslo 
3.
 Maxi taštička nebo už téměř taška, do které se vejde formát A4 a zmenšený organizér. A opět tak oblíbené domečky. 
P.S. Zatím jsou , musím se podívat , jestli se dají ještě koupit.... domečky... :-)
P.SS. Co super si ještě na mě vymyslíte, jakou změnu ? Napřed se divím a pak pochopím, že to tak špatný požadavek přece jen není .. je prostě super mít něco jiného než ostatní..






9 komentářů:

  1. Domečky jsou prostě nádherné :-)) A s puntíkem teprve :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný moc.Měla bych taky zájem o set na pleteni.Kolik to stojí prosím. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za zájem, ozvěte se buď na email nebo do zprávy na Fleru. Adresy najdete pravo nahoře tady na blogu.... Hezký den, Jitka

      Vymazat
  3. Moc hezká látečka a moc hezký set !
    Hanka z Podkrknoší

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky :-) jako ten můj doma !!!
    Jitu, musím Vám vyseknout poklonu, každý kdo u mě viděl jak organizér na jehlice, tak taškokošík, tak ho obdivoval. Slouží skvěle a ještě potěší oko.
    Díky za něj a Vaše šikovné ručky.
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a to mám radost.. že se líbí je mi jasné, nestačím šít - ale zase je super, že nás tolik plete. J.

      Vymazat
  5. Látka s plážovými domky je prostě úžasná. Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný set. Asi se budu opičit a ušiju si něco podobného na háčky.

    OdpovědětVymazat
  7. Prekrásna súprava, Jituš! Budem musieť aj ja niečo vymyslieť na ten svoj bordel v šuflíku - hanba mi :(

    OdpovědětVymazat