středa 19. července 2017

Sada...


 Jak jsem už psala, domečky frčí a tak si je vybrala i má zákaznice, která se ke mě vrátila - a to je prostě nejvíc... a chtěla další výrobky z mé dílny.


 Organizér přesně na míru - zmenšený, protože už jeden klasický má  a k tomu vak na objemnější projekty. Také na míru. A prý se vejde velký svetr a vešel by se ještě jeden .




A tady je už foto přímo od zákaznice. Moc děkuji - super fotka a taky, že se vrací a jsem ráda, že je spokojená. 
Musím udělat reklamu také jí - mrkněte na její blog 
- najdete tam spoustu super receptů a krásné fotky k tomu. Sama jsem už vyzkoušela  rychlý letní dort a všichni si náramně pochutnali. Teď mám v lednici naložený hermelín a moc se na něj také těšíme.


4 komentáře:

  1. Děkuju za zmíňku o mém blogu, je to milé:o) Sada je fakt překrásná, fotky to vystihují jen z části, naživo naprosto skvělé! Ještě jednou děkuji a myslím, že jsem se nevrátila naposledy:o) Project bagů asi není nikdy dost:o)

    OdpovědětVymazat
  2. SEHR SCHÖN SCHAUT DAS AUS;;;;
    ICH FINDE DIE STOFFWAHL SO SCHÖN::::

    ICH WÜNSCHE NOCH EINEN SCHÖNEN ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný organizér, aj taška, krásna a precízna práca.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta látka je prostě dokonalá;-) L.

    OdpovědětVymazat