pátek 23. června 2017

Růžová...

Zapovězená růžová a přece propašová krásná látka se super vzorem. Moc se mi líbila a tak jsem ji prostě koupila a ušila šatičky - později tuniku a k tomu krátké kalhotky. Olemovala jsem jenom pruženkou a super. Jde to i tak. Moc hezky se mi s materiálem pracovalo.
 Kupovala jsem tradičně na Unuodesign - odkaz je přímo na stránku s úplety. Najdete zde také pruženku v různých barvách. 
Střih - Ottobre. 
Šatičky jsme hned začaly nosit a i prošly zátěží - zašpiněny a vyprány na 40st. v pračce na běžný program... Po vyprání jsem nežehlila, nebylo to potřeba. Jsem nadmíru spokojená, kvalitou i praktičností.. a myslím, že i sluší naší malé modelce. 







4 komentáře:

  1. Krásné šití, fotky a modelka 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Krááása ... jsi opravdu vzorná babička :-))) A malá roste jako z vody. Letí to strašně :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, ty jsou krasne :D
    Musim se taky do neceho pro vnucku pustit. Tedy krom pletenych veci

    OdpovědětVymazat