sobota 22. dubna 2017

Organizér jinak...

Organizér - tentokrát na háčky, proto jsou kapsičky o poznání širší, protože háčky jsou s ergonomickou rukojetí a také místo stuhy na zavázání jiné zapínání. To vše na přání ... 
Také mám novou látku, kterou jsem použila poprvé na pohledové straně organizéru a jsem z ní nadšená, určitě ji ještě použiji a znovu se s ní potkáme...
Padla mi prostě do oka. 
Veselá, jarní a svěží. I když momentálně to za oknem na jaro moc nevypadá, musíme si ho alespoň takto přivolat...






trochu jarní nálady navrch neuškodí....


krásně se nám letos rozrůstá tato léčivka... asi poznáte , která to je ......
 



4 komentáře:

  1. Tak ten je taky moc krásný :-)) Mě pomrzly třešně i višeň, tak jsem zvědavá, jestli něco zbylo...Nebude to rakytník?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotila jsem předminulý víkend, čili před mrazy a tak zatím nevím, jestli nakonec taky nebudeme bez úrody :-( a jinak ano, je to samozřejmě rakytník a moc se na jeho plody těším.

      Vymazat
  2. Jeste jednou dekuji, organizer je uzasny, moc se tesim az ho zaplnim. Taky nam tresne i merunky asi mraz spalil. Merunka me moc mrzi kvetla prekrasne. Hezky vecer

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký organizér a ty barvičky. velmi pěkná látečka :-)

    OdpovědětVymazat