čtvrtek 26. ledna 2017

Radost...

Radost pro další vášnivé pletařky a taky službu jistě udělají další organizéry na jehlice z mé dílny... 
Snažím se, ale nestíhám. Další různé barevné variace mám v hlavě a tak se určitě máte na co těšit, pokud někdo z vás vyhlížíte nějaký nový kousek. 
Budou , slibuji... Jen toho času kdyby bylo více. :-)




 A jestli Vás zajímá, jak vypadá můj organizér - tak tady je.... a je pořádně plný, pár drobností mám ještě v dalším pouzdru a v originálních obalech, ty jsem ani nefotila :-)


A protože jsem zvědavá, jak máte uloženy své jehlice a všechny potřeby právě vy, budu ráda, když mi o tom napíšete v komentářích.
Z vašich komentářů vylosuji výherce a ten získá jednu ze tří broží ,dle svého výběru.
Výherce vylosuji 1.2. v 18.00 hod. Podmínkou je sledovat můj blog  a zanechat komentář...



 



7 komentářů:

  1. Krásné uložení jehlic, rovné jehlice mam v tubusu od diplomu a ostatní v krabici ale organizery se mi moc líbí, hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám staré klasické jehlice ve váze už jenom jako dekoraci :-)

      Vymazat
  2. Vaše organizéry jsou nádherné, však vás také doporučuji :-)) Sama mám organizér od Kateřiny Vlněné sestry, nabízela ho na workshopu :-), jinak bych určitě chtěla ten od vás :-) Krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Organizér od od Katky je taky super . A pokud budete mít zájem , na Fléru určitě můj organizér koupíte ... .-)

      Vymazat
  3. ach jo, já se teda přiznám. háčky mám různě u klubíček a pořád nějaké hledám, tudíž pořád dokupuju. a jehlice mám v šuplíku, ale protože teď vůebec nepletu a používám je převážně na otáčení hubených nožiček a ručiček, tak je až tak moc nehledám. a brožička by se mi moooooooooc líbila.
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je škoda, že nepletete,.... tak s chutí zase do toho, budu ráda, když díky mému blogu najdete zase ztracenou chuť do pletení.

      Vymazat
  4. Organizér je perfektní, už v něm mám zabydlené všechny ponožkové a kruhové jehlice :-)

    OdpovědětVymazat