pátek 18. listopadu 2016

Recenze - Softshell zimní

Po nějaké době se opět dostávám k dalšímu materiálu z nabídky Unuodesignu. A je to softshell zimní s potiskem medvíků. Tento softshell je uvnitř s fleesem a jedná se o funkční materiál, který nepromokne a ani neprofoukne. 
Cituji ze stránek e-shopu, líp bych to nenapsala :
 ,,Je vhodný na výrobu dětského oblečení, protože má certifikát pro děti do tří let. Úžasný funkční materiál pro malé i velké, jehož vlastnosti ocení i malý vrcholový sportovec. Vhodný nejen na oblečení do mokra i sucha, skvělý na výpravy za dobrodružstvím, ale i do školy a školky.,,




Já jsem se pustila do chlapecké soupravy - bundičky a kalhot. Střih mám z časopisu Ottobre. Na zakončení jsem využila také v e-shopu zakoupený úplet a kontrastní gumičky. S těmi jsem pracovala poprvé a jsem nadšená. Určitě je využiji i při další své tvorbě. Na záda bundičky jsem naaplikovala také zde zakoupenou softshelovou aplikaci medvídka. 



Kalhoty jsou jednoduché, dole do gumy a v pase do nápletu. 



A jak se mi s materiálem pracovalo ? Naprosto skvěle.... Materiál se netřepí, proto ho nemusíte entlovat , hezky se prošívalo i více vrstev, myslím že i bude plnit krásně funkci, flís uvnitř je velmi příjemný na omak a hřeje úžasně. Šila jsem z 1 m na velikost 3 let. Velký má sice roky 2, ale dělala jsem vše větší a opravdu jsem hodně kouzlila a nadšívala kapuci i rukávy, aby mi to vyšlo, ale nakonec se to podařilo a myslím, že máme krásnou soupravu do nepohody. 
Materiál jsem použila poprvé a přiznám se, že jsem se ho bála, ale není čeho... je úžasný, určitě se do něj pusťte.






Omlouvám se za horší kvalitu posledních fotek... ale Velký se tak hemžil a nechtěl se fotit, že mi nakonec téměř nic z fotek nevyšlo.. snad alespoň pro ilustraci i to málo stačí.

4 komentáře:

  1. Jitu vypadá to úžasně, krásnou soupravičku jsi ušila. A malému Velkému moc sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné! Mám také z Unua koupeny softshell na gatě, nějak to asi usiju podle starých sofshellek, no uvidíme, ale jsem ráda, že se materiálu nemusím bát.Terka

    OdpovědětVymazat
  3. Povedený outfit! (Y) a "Velkému" sluší velmi :-)

    OdpovědětVymazat